Mjuzik.

czwartek, 31 lipca 2014

#29. Kim jesteś?

Cześć, witam wszystkich bardzo serdecznie. (nie powiem, że ciepło, bo.. sami wiecie.)
Jak widać miałam sporą przerwę, podczas której zdarzyło się to i owo, ale nie chcę o tym wszystkim mówić, bo nie skończyłabym tego wpisu.
Co mogę powiedzieć.. Kilka małych zmian, parę większych. Wakacje, Mistrzostwa Polski, na których nic się nie udało zdobyć, oprócz satysfakcji z dobrze wykonanej roboty w ostatnich miesiącach.


Ostatnie miesiące minęły mi w dobrej atmosferze, z dobrą passą. Ważne, że zdałam i mam się dobrze. Nie jestem zadowolona ze średniej, ale zawsze mogło być gorzej. Nie był to szczyt marzeń, ale 'w przyszłym roku będzie lepiej!' 
Pracuję nad krótką pracą na konkurs literacki, myślę, że zdecydowanie za duży na mój rzekomy talent, ale ktoś powiedział mi, że się do tego nadaję to czemu mam nie spróbować? 

~~

Jako temat posta wybrałam sobie coś, no, innego, a mianowicie, jak mówi tytuł 'Kim jesteś?' 
Uważacie się za dobrych ludzi? Zróbcie małe podsumowanie samych siebie. Udajecie, czy jesteście sobą? 
Gdy poszłam do liceum starałam się wejść w ten nowy etap jak najlepiej. Nie chciałam być postrzegana jako taka osoba, którą byłam naprawdę. Nie chciałam być cicha, nieśmiała. Ale nie umiem udawać kogoś, kim nie jestem. Moja prawdziwa 'ja', której nie mogłam znieść wyszła na wolność zaraz na rozpoczęciu roku. To mi załatwiło kilka miesięcy, podczas których odzywałam się dwoma zdaniami na dzień, a powiedzenie czegoś na forum klasy? To było praktycznie niemożliwe. 
Dzień za dniem, tydzień za tygodniem zauważałam, że już mam tego dosyć, że chcę się przestać bać. Powoli przełamywałam się do reszty klasy, która okazała się być wspaniała. Znalazłam tam wspaniałych przyjaciół, którzy naprawdę mnie cenią Zdziwiłam się, że wszyscy mnie tak przyjęli, a sama nie zauważyłam zmian, które dokonały się we mnie. Stałam się bardziej otwarta, bardziej 'super'.Mam nadzieję, że ludzie w mojego otoczenia nie żałują, że mnie poznali. 
Kim jestem?
Jestem zwyczajną dziewczyną z ambicjami, z bicepsem jak u chłopa i ładnymi oczyma.
Jestem dziewczyną, która pomimo 17 lat śpi z misiem.    
Jestem dziewczyną, która strasznie przejmuje się opinią innych, ale ma do siebie wielki dystans.
Jestem dziewczyną, która ma strasznie niską samoocenę, ale i tak wstawia na fb zdjęcia swojego ryjca.
Jestem dziewczyną, która ma najlepszych przyjaciół na świecie. 



A Ty? Kim jesteś? 
Jesteś sobą, czy udajesz kogoś, kim nie jesteś?
Starasz się pomagać innym, czy patrzysz tylko na swoją korzyść?
Masz ambicje i wolę walki, czy łatwo się poddajesz?
Zależy Ci na innych, czy tylko na sobie? 
Pragniesz żyć w świecie idealnym, czy starasz się do niego dążyć?

Z tymi pytaniami Was zostawiam, oby do usłyszenia! :)


6 komentarzy:

  1. He. Nawet nie wiem jak tu trafiłem, ale cię sis serdecznie pozdrawiam .Brachol.

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja zostawiam Cię z jednym, prostym pytaniem: po co te pytania? Ambicje trzeba chronić i rozwijać. Misia czasami prać i mimo wszystko dbać o niego. Opinię innych mieć na rezerwie, póki sama nie odkryjesz pierwszego napędnika łamiącego granicę- magię w sobie i co najważniejsze... Nigdy nie pozwolić, by niebieskie oczy pozwoliły, by urojona za niska samoocena dawała dyskomfort. W końcu masz swoich najukochańszych bohaterów- przyjaciół :). Pozdrawiam!

    ____________________________________
    bizuna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeju, wielkie dzięki za Twój komentarz, dał mi do myślenia. :)

      Usuń
  3. Konkurs literacki? Jej, powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  4. Super ;))
    Zapraszam do mnie ;p dopiero zaczynam .
    http://szepnij-a-przybede.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń