Mjuzik.

środa, 25 grudnia 2013

#4 ŚWIĄT NIE MA.

OFICJALNIE OŚWIADCZAM, ŻE TEGOROCZNYCH ŚWIĄT NIE MA I NIE BYŁO!
Dlaczego?

1. Nie ma śniegu.
2. Choinka była niezadowalająca.

3. Nie ma śniegu. >...< (tak, wiem, że piszę to po raz drugi, ale to boli)
4. Na stole nie było 12 potraw.
5. Nie czekałam do pierwszej gwiazdki.
6. Nie poszłam szukać Gwiazdora i jego odcisków kopytek reniferów na śniegu.
7. BO NIE MA ŚNIEGU.
8. Nie lepiłam bałwanka. (za to będzie zając ze śniegu na Wielkanoc)


9. Nie zjeżdżałam na sankach. (bo nie ma śniegu)
10.  A Sopol odpieprza maniany. (nie ufajcie surykatkom) (potem, żę niby to jakaś ironia była, czy coś)
 

 11. I ogólnie tak jakoś.. Nie czuję tych Świąt.
12. (i najważniejsze) NIE OGLĄDAŁAM KEVINA, BO WOLAŁAM '3 METRY NAD NIEBEM'!
 

Te święta są do chrzanu, no. Ale...

Laura wpieprza czekoladę, fa la la la la, la, la, la, la.
Z kaloriami daje radę,  fa la la la la, la, la, la, la.
Tyłek rośnie i to boli, fa la la, la la la, la la la.
 Masę trzeba robić prędko, fa la la la la, la la la la.

Zapraszam do wspólnego śpiewania! ^^

 Brakuje mi bycia dzieckiem, kiedy to Wigilia była taka magiczna, a Mikołaj taki prawdziwy. :'c

Tym miłym akcentem kończę postować na dzisiaj.  Jutro postaram się nabazgrać recenzję '3 metrów nad niebem'- filmu, który mnie.. zauroczył. ;-;

Dobrej nocy. <3 






4 komentarze:

  1. Tak naprawdę Wigilia jest taka, jak ją sami przeżyjemy, te wszystki rzeczy to tylko dodatek, ale każdy ma inne zdanie i ja to szanuję :)
    Obserwuję, a jeśli masz ochotę to zajrzyj do mnie :*
    http://monikanagly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, też prawda, nie zaprzeczę. :)
      Ale gdy się nie czuje tej całej magii to też nie chce się tego tak przeżywać, bez rewelacji.
      Zajrzę na pewno. :)

      Usuń
  2. też nie czuje Świąt :C

    http://zuandwikki.blogspot.dk/

    OdpowiedzUsuń
  3. o jest i Kevin :D zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń