Mjuzik.

czwartek, 26 grudnia 2013

#6 50 przypadkowych pytań.

Znalazłam w internecie dużo wpisów, w których blogerzy odpowiadają na 50 przypadkowych pytań. Również postanowiłam się zabawić. :)
Miłego czytania. :)

1.Rzecz, bez której nie możesz wyjść z domu ?
Telefon. Ktoś może bez niego żyć? >.<
2.Ulubiony sklep z ciuchami ?
Zasadniczo to nie chodzę do sklepów, ale jak już mam to podróżuję po rynku, giełdzie i kilku innych sklepikach. :)
3.Czy lubisz pływać ?
 Ba, uwielbiam! <3
4.Masz jakieś fobie ?
Dżdżownice! Nienawidzę dżdżownic. Ludzie z mojego najbliższego otoczenia dobrze o tym wiedzą,
5.Pijesz kawę ?
Jasne, że tak. :3
6.Co robiłeś o 24:00 ?
Komputer, facebook.
7.Czy w odległości 3 metrów od Ciebie jest coś różowego ?
Tak, teczka z kotkiem. :3
8.Często piszesz smsy ?
Tak, prawie codziennie. Jak nie mam nic na koncie to piszę z bramki. :)
9.Czytasz książki ?
Uwielbiam czytać. Chociaż ostatnimi czasy nie mam czasu. Teraz zagłębiam się w kucharskie. :)
10. Masz duży pokój ?
Zależy, co rozumieć przez 'duży'. Ja nie uważam, żeby był jakiś wielki.
11. Kiedy masz urodziny ?
 12 czerwca. :)
12. Jakich piosenek słuchasz ?
Przeróżnych. Jestem otwarta na nowości.
13. O której chodzisz spać ?
Oj... Późno!
14. Malujesz paznokcie ?
Zdarza mi się. Chyba, że nie mam totalnej ochoty. :)
15. Twoje największe marzenie ?
Własna stajnia i domek z ogródkiem nad jeziorem. :)
16. Co lubisz robić ?
Bardzo dużo rzeczy... ._.
17.Jesteś leniem ?
Haha, no raczej! :D
18. Czego sie boisz ?
DŻDŻOWNIC; Tego, że coś mi nie wyjdzie i będę wyśmiana; samotności.
19. Umiesz śpiewać ?
Nie sądzę. :) Ale bardzo lubię.
 20. Zjadłabyś cytrynę ?
Nie widzę przeszkód. :D
21. Facebook vs Twitter ?
 Facebook.
22. Trzy ulubione strony internetowe ?
Hmmm.. Facebook, Blogspot, Besty.
23. Ulubiona piosenka ?
Ulubiona? Jedna.. Na dzień dzisiejszy chyba coś z Macklemore'a. :)
24. Dużo śpisz ?
Pf, nie mam czasu, żeby spać. W wolne paput mnie budzi około ósmej, więc śpię jakieś sześć godzin. :)
  25. Oglądasz mecze ? Jakie ?
Piłki nożnej, czasem coś NBA.
26. Ulubiony sportowiec ?
Beata Mikołajczyk. :)
27. Masz jakieś hobby ?
Od krótkiego czasu blogowanie, rysowanie, fotografia, jazda konna, zwierzęta, kajakarstwo.
28. Jesteś lubiany w swojej klasie ?
Nie wiem... Chyba tak, nikt się na mnie nie skarży. W sumie jestem pierwszy rok w liceum to może... Klasoooo?
29.Masz skejpa ?
Mam, ale nie korzystam. :)
30.Co lubisz pić?
Wszystko. ^-^
31.Ulubiony owoc ?
Truskawka, nektarynka, jabłko.
32. Czego nie lubisz w ludziach ?
Fałszu, sztuczności.
33.Zbierasz coś ?
Wszystko, co związane z końmi. :)
34. Ilu masz znajomych na facebook`u ?
Wielu.. I kilku nie znam. :)
35.Lubisz jak robi Ci sie zdjęcia ?
 Nienawidzę. xd Większość moich zdjęć to samostrzały. :)
36. Masz jakieś przezwisko/ksywę ?
Niekoniecznie. Teraz, w liceum nazywają mnie Klonem lub Piesełem. :) Wcześniej byłam po prostu Laurą, albo Grubasem. :D
37.Masz rodzeństwo ?
mam brata i siostrę, oboje starsi.
38.Lubisz chodzić do szkoły ?
Chodzić lubię. Nie lubię uczęszczać w lekcjach. :)
39. Malujesz sie ?
A, owszem. Ale tylko tyci.
40. Rozpuszczone czy spięte włosy ?
Najczęściej rozpuszczone. Chyba, że nie chce mi się myć to związuję.
41.Kolor ścian w pokoju ?
Żółta tapeta, a na jednej ścianie fototapeta.
42.Co najczęściej oglądasz na yt ?
 Teledyski, Abstrachuje, różne zakłady/ wyzwania i przyjaciółkę- vlogerkę. :)
 43.Jesteś wolna ?
Na 60m najszybsza w klasie. :D A jeśli chodzi o 'związek'.. Jes, of kors, aj em fri. :)
44.Jakie masz teraz włączone strony ?
Facebook, blogger.
45.Jaki jest ostatni sms wysłany przez Ciebie?
Eh, aż sprawdzę. 'Słabo, szybko. Dobranoc. <3' Jeny. XD
46.Jakie jest twoje ostatnie połączenie ?
Mama. :)
47. Jaki kolor masz koszulki na sobie ?
Biały.
48. Co robiłeś wczoraj o tej godzinie ?
Byłam u koleżanki i oglądałyśmy film. :)
49. Najgorszy przedmiot w szkole ?
Matematyka. </3
 50. Ile w dzień pracy zajmuje Ci się wyszykowanie ?
Hmm.. Wstaję o 6.10, wychodzę o 6.50. Wcześniej starczało mi 25 minut, ale teraz zaczęłam ogarniać bardziej włosy i ryj. :)

Macie jeszcze jakieś pytania? Śmiało! :)

1 komentarz:

  1. hej fajny blog
    pokomentuj u mnie http://violetta-media.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń